Recruitment
marketing

Is je doelgroepen inzichtelijk? Maak je gebruik van doelgerichte campagnes? Wat wil je communiceren? Dit zijn vragen die we zullen stellen om met de antwoorden te komen tot het beste resultaat.

Je bent met je recruiter in gesprek om meer gekwalificeerde kandidaten te vinden en aan te trekken. In de huidige arbeidsmarkt waar schaarste de boventoon voert voldoet de traditionele manier van personeelswerving al lang niet altijd meer. De hedendaagse professional zoekt zelf werkgevers en wil meer informatie hebben over de organisatie.

De professional bekijkt de sociale media, leest reviews en bezoekt de website. Voor je organisatie is het belangrijk om de visie, missie en cultuur van de organisatie te vertalen naar aantrekkelijk werkgeverschap en de professional te verleiden om te solliciteren. Het uiteindelijke doel is om zowel de time-to-hire als de cost-per-hire te verlagen en de groei van je organisatie te waarborgen.

Aan welke activiteiten kan je als organisatie denken:

• Employer branding
• Content marketing
• Onboarding professional (candidate journey)
• Digitale marketing en adverteren
• Social media management